Vizuální styl veletrhu| Kreativní slogan

Týden inovací

Největší událost ve světě inovací a umělé inteligence.

Tento projekt se zaměřil na vytvoření vizuálního stylu pro další ročník veletrhu Týden inovací. Hlavní myšlenkou bylo představit budoucnost jako současnou realitu a připomenout nám, že mnohé, co jsme považovali za nemožné, se díky inovacím stává skutečností. K tomu jsem vytvořila sérii sloganů, které vyjadřují tuto myšlenku: Human can’t (can) fly, Future is coming (is here), It’s future (now),  It’s sci-fi (reality). První slovo v každém sloganu je přeškrtnuté a nahrazeno slovem v závorce, což zdůrazňuje transformaci od minulosti k současnosti a budoucnosti. Barevná paleta se zaměřuje na výraznou žlutou v kombinaci s černobílým písmem, což dodává designu energii a kontrast.

Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální styl veletrhu Týden inovací - Grafický design Andrea Houšková

Někteří z mých klientů

Andrea Houšková grafický design - Unicef
Andrea Houšková grafický design - ELAI
Andrea Houšková grafický design - ČDIS
Andrea Houšková grafický design - DVI
Andrea Houšková grafický design - Amnesty International
Andrea Houšková grafický design - Daktela